Turistički rast Hrvatske: Kako je Skal Meeting potaknuo interes mađarskih putnika
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Mađarskoj organiziralo je prezentaciju hrvatske turističke ponude u sklopu Skal Meetinga u Budimpešti. Naglasak događaja bio je na regionalnoj raznolikosti i mogućnostima putovanja izvan glavne turističke sezone. Posebno su se istaknule mogućnosti putovanja u manje poznate destinacije, koje su čak i turističkim stručnjacima iz Mađarske bile nepoznate.
Prezentacija je također uključivala rezultate turističke sezone za prvih osam mjeseci 2024. godine, koji su pokazali rast od 10% u dolascima i 9% u noćenjima u odnosu na 2023. godinu. Usporedba s 2019. godinom otkrila je da je mađarsko tržište ostvarilo rast od 22% u dolascima i 18% u noćenjima.
Potencijal vansezonskog turizma
Najveći porast turističkih dolazaka zabilježen je u mjesecima izvan glavne turističke sezone, što je pokazatelj sve veće popularnosti vansezonskih putovanja među mađarskim turistima. Prezentacija je naglasila važnost daljnje promocije tih putovanja, kako bi Hrvatska zadržala svoju privlačnost i tijekom jesenskih i zimskih mjeseci.
Skal Meeting u Budimpešti
Na događanju je prisustvovalo 30 članova mađarske podružnice Skal-a, organizacije koja okuplja stručnjake iz turističkog sektora. Svi su se složili da unatoč svojoj povezanosti s turizmom, postoje dijelovi Hrvatske koji su još uvijek neotkriveni i vrlo atraktivni. Prezentacija Hrvatske na Skal Meetingu važna je za jačanje suradnje između dviju zemalja i daljnje poticanje turističkog rasta u narednim godinama.