|

Lička seljačka tržnica – vrt povjerenja u Korenici

U nešto ležernijem izdanju nego što smo ga navikli vidjeti, Tomislav Kovačević, ravnatelj Nacionalnog parka Plitvička jezera obišao je danas manifestaciju Lička seljačka tržnica – vrt povjerenja, koju su u općini Plitvička Jezera danas organizirali LAG Lika i Turistička zajednica -Plitvička Jezera. Lička seljačka tržnica kao i certifikat Lika Quality nastali su u sklopu projekta INTEGRA LIKA 2020. Tim povodom razgovarali smo s tvorcem ovog uspješnog gospodarskog projekta Tomislavom Kovačevićem.

Je li projekt „pao na plodno tlo“ odnosno kako je doživljen u županiji?

-Prije svega projekt se odnosio na destinaciju Lika koja obuhvaća dijelove triju županija: Ličko-senjsku , dio Zadarske i dio karlovačke županije. Destinacija Lika je pojam koji smo upravo mi tada uveli da ne slušamo neprestano kako nam sa strane dobacuju svi prolaznici kroz destinaciju onu mantru: „Jeste li vi svjesni što ovdje imate“. Ja sam rekao: Dakako da smo svjesni i to ćemo pokazati cijelom svijetu. Lika će za pet godina postati brend i ući na svjetsku turističku kartu!!! Koliko je tada projekt „pao na plodno tlo“ kako kažete, ne bih o tom. Bila su to druga vremena.

Danas ste ravnatelj našeg najvećeg, najstarijeg i po mnogima najljepšeg nacionalnog parka u Hrvatskog, naših Plitvičkih jezera.

-Već šestu godinu sam na čelu Parka i od prvog dana zastupam tezu da ovakva ljepota i turistička meka ne smije biti svrha samoj sebi već i cijela destinacija mora biti dio ove uspješne priče. Nacionalni park Plitvička jezera prirodni su fenomen i neprocjenjiva vrijednost koju moramo čuvati na najvišoj razini. Ništa se ne smije staviti ispred zaštite prirodne vrijednosti. Nikakav poslovni interes nema opravdanja ako bi na bilo koji način naštetio ovoj divnoj prirodi. Kad je o poslovnom dijelu riječ, održivost na prvom mjestu. Održivost u svakom pogledu i suradnja s lokalnom zajednicom i destinacijom.

Similar Posts