Hrvatska kao destinacija za cijelu godinu: Promotivna kampanja HTZ-a za rano bukiranje putovanja
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je kampanju pod nazivom „Croatia is just a booking away”. Cilj ove kampanje je poticanje ranih rezervacija za putovanja u 2025. godini. Aktivnosti kampanje usmjerene su na tržišta s visokim turističkim prometom u Hrvatskoj, kao i na tržišta s najvećim trendom ranih rezervacija, poput Njemačke, Austrije, Ujedinjenog Kraljevstva, Nizozemske, Švedske i Švicarske. Kampanja će trajati do kraja veljače 2025.
Popularnost trenda ranih rezervacija
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić istaknuo je kako trend ranijeg bukiranja postaje sve popularniji zbog povoljnijih cijena i potrebe za pravovremenim planiranjem. Kampanja koristi kreativne promotivne aktivnosti za privlačenje gostiju, predstavljajući Hrvatsku kao sigurnu, cjelogodišnju i atraktivnu destinaciju. Cilj je dodatno ojačati imidž Hrvatske kroz prikaz raznolike turističke ponude koja uključuje prirodu, kulturu, nautiku, eno-gastronomiju i aktivni turizam.
Promotivne aktivnosti
Kampanja obuhvaća promotivne aktivnosti putem offline i online kanala, uključujući televizijske i radijske programe, tiskane medije, vanjsko oglašavanje, društvene mreže i vodeće booking platforme. Poseban naglasak stavljen je na proizvode s visokim interesom na ciljanim tržištima.
Nastavak pozitivnih turističkih trendova
Zahvaljujući uspješnim trendovima u listopadu i studenom, hrvatski turizam zadržao je rast prometa od 3% u dolascima i 1% u noćenjima na godišnjoj razini. Kampanja za rano bukiranje ima za cilj dodatno unaprijediti ove rezultate i osigurati dobar turistički promet u 2025.